De Stora & Jag!

mms_img257447128

De Stora & Jag:

Big Al-

gav mig alla sina ljudböcker för att jag hjälpte honom dela ut reklam om dem!

Lärde mig bland annat: att det går att dela in folk i personligheter som gör det lättare att förstå dem.

IMAG4149

BK Boreyko- 

”I LIKE IT!”, om Succek.com!

Lärde mig till exempel- även den som verkar obetydlig kan göra något stort.

IMAG4292

Torkild Sköld-

”Tack för att du delade”, när jag berättade om min kamp.

Lärdom: vad som än händer kan jag välja hur jag ska reagera på det

och värdefulla tips om hur arbete med personlig utveckling kan fungera.

Jante (5)

Tomas Gunnarsson-

”Tack fina du”, när jag delade min empati.

Kände också direkt igen mig när vi sågs för andra gången och både läser

och kommenterar mina inlägg på ffa facebook!

Jesper o ja

Jesper Caron-

skjutsade mig till Malmö för att jag skulle hinna med en tidigare buss!

Lärde bland annat ut att hur jag rör mig och talar påverkar hur jag mår- omedelbart.

Och gav mig massor av värdefull kunskap om att arbeta med personlig utveckling.

© Patrik Ek 2016.

www.succek.com

Kommentera

